Een serie van drie korte web-commercials voor het parfummerk Von Eusersdorff. Camille Henfling jr, de ontwerper van de parfums, verteld over zijn creaties:
“Totdat een vriend een parfum had gekocht, en mij vroeg wat ik er van vond. Terwijl ik daar over na aan het denken was, kreeg ik een eureka-moment: een éigen parfum, dát ging het worden. In de erfenis van mijn ouders zaten recepten voor parfums, mijn moeder was een enorme liefhebber van patchouli-geuren, en één plus één bleek twee. De aangepaste versie van dat originele recept werd mijn eerste parfum: de Classic Patchouli.
Maar zoiets doe je niet zomaar even. Nee, ik ben eerst in Grasse –de ‘parfumhoofdstad’ van de wereld– opleidingen gaan volgen over geuren, kruiden, destillatieprocessen en alles wat er bij komt kijken. De naam was het gemakkelijkste; met mijn familienaam wilde ik sowieso iets moois doen. En dan nog het proces van ontwerp en verpakking. Ik was altijd al een bewonderaar van het werk van Boy Bastiaens, voor mij was er geen andere optie dan hij om mijn ideeën vorm te geven. Hij heeft de fles en verpakking ontworpen. “
voor Von Eusersdorff, New York
art direction: Darren Johnson
camera en montage: Styn Swinkels
music: Pete MacNamara
brand identity: Stormhand